2013-06-12

Bling bling!

Såhär års passar vi på att städa och rensa lite i vårt lager, och titta vad jag hittade i hyllan idag! 2 alldeles ensamma tokfina bling-bling katthalsband som vill ha en alldeles egen kisse att pryda! (safetyhalsband med strech)

Vill du vinna ett katthalsband till din katt?

Gå in på www.supercat.se och välj ut din favoritprodukt, skriv sedan ner din favoritprodukt i kommentarsfältet här nedan tillsammans med din motivering till varför just din katt behöver detta snygga bling i sommar !

Vinnare väljs ut på söndagkväll! (16/6-13)
(Glöm inte bort din mailadress så att vi kan komma i kontakt med dig om det är just du som vinner.)

Puss&Kram
// Supercat




17 kommentarer:

  1. Jag måste säga kickaroon! De älskar den.

    Min kisse Morrison opererar svansen just idag efter en olycka ute. Han kan behöva något nytt snyggt när han vågar sig ut igen!

    Hälsningar
    Linda, Morrison och Salieri

    lindamedkatterna@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Min favoritprodukt är Kattiglon snowlepoard.
    Snygg och en härlig bädd.
    Vore toppen för mina katter att ha ett säkert och snyggt halsband att hänga magneten för luckan.
    Då kunde de nära sina halsband med stolthet.
    Mvh Sara
    sara-bjork@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hei! Mitt favorittprodukt er peipod hule i grønt- jeg elsker det lekre "egget"!! :-)) Min nye katt, Kayla, kunne trengt et halsbånd til id.brikken sin når vi skal på hytta i sommerferien,og hun er så vakker (blåsolid Devon Rex) at hun vil kle litt "bling-bling".. ! ;-)
    Med vennlig hilsen, Stine.
    stine.aspengren_becker@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Bästa produkten måste vara de mumsiga kattkyssarna!
    Jag letade som en galning på alla olika affärer efter dem och sedan hittade jag det hos er! Helt fantastiskt! :)
    Därför måste min gottegris Selma få ett snyggt halsband när hon flyttar ut till sommarstugan i sommar! :D
    Då ser hon riktigt bling-blingig ut när hon vässar klorna ute! ;)
    Somriga kyssar
    Madelene och Selma
    maddelars@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Bästa produkten nu i sommar är cykelkorgen i vide! Den ser så bra ut och vore perfekt för min katt att sitta i, när jag ska cykla till vår båt som sedan tar ut oss till stugan, som ligger på en ö.

    Detta fina katthalsband vore perfekt för min katt när hon ska börja vistas lös för första gången ute på stugan! ( på en ö)

    Med vänlig hälsning
    Sara (saragranqvist-78@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Katternas favoritprodukt är nog Da Bird :) Blir helt hysteriskt när jag närmar mej skåpet där den är gömd..en leksak som inte kan ligga framme..
    Vilka trevlig halsband ni lottar ut :)
    Ett sånt skulle ju förstås göra någon av mina skönheter ännu snyggare (om det kan va möjligt ;)Så bara för att göra de snygga ännu snyggare,är min motivering varför vi behöver vinna :)
    Vi håller tassar att ett skickas till Åland
    lillemor.sjostrom@aland.net

    SvaraRadera
  7. Favoritprodukten är kickaroon... om katterna får välja!

    Bling-bling kan aldrig bli fel!!!!

    meow@junglepurrz.com
    Nina

    SvaraRadera
  8. Kickaroon är favvo hemma hos oss just nu. Fanny är en fåfäng katt som vill ha sina blingblinghalsband ifred. Därför hoppas vi på att vinna ett till Nissekatt, så att han får ett eget och slutar låna hennes. Att halsbandet är svart ser macho ut och resår känns tryggt och bra för den vilda djungelkatten! Bästa hälsningar från Fannys och Nisses matte Hanna T. Mailadress: hannakontakt@yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Bananaleaf Outdoor 6 outstanding för balkongen med flera liggplatser och gott om plats för klös.
    Tindra är mitt starka lyckopiller i livet
    att hon ska ha ett vackert halsband är givet
    Hon gör att mina mörka dagar nu är få
    utan henne skulle mitt liv inte fortgå
    Jag ger henne mycket kärlek och mat som är rätt
    så hon mår bra och blir riktigt nöjd och mätt
    Tid för jakt och lek med mus och råtta
    en ren låda som är hennes innepotta
    Viktigt är även att hon trivs hemma hos mig
    min egen älskvärda lilla toppentjej
    För Tindra gör jag självklart allt
    för att ge tillbaka all kärlek tusenfalt
    Nu håller jag hårt alla fingrar och tår
    att det är Tindra som de tjusiga halsbandet får

    SvaraRadera
  10. Kickaroon är en klar favvo , min Stella kan leka i evigheter med den :-)

    Stella är värd att få lite "blingbling"..hon har inte haft det så lätt i livet..utslängd,ratad & hemlös i ungefär 1 år (kan vara längre) tills en vänlig själ lämnade in henne på ett katthem där hon fick lära sig att lita på människor igen.Idag är hon den mest tillgivna & kärleksfulla katt som finns.& hon har kommit hem..för gott.

    lindali210@hotmail.com

    Kram Stellas matte Linda.

    SvaraRadera
  11. Om katten får välja så är Da bird spöt med fjädrar favoritsaken på Supercat.
    Varför vi vill vinna, det gamla halsbandet har just gått sönder så ett nytt vore toppen, naturligtvis skulle ett så här snyggt halsband skulle vara extra roligt.//Hälsningar Dossie

    SvaraRadera
  12. Wonderful dream. Har två och båda katterna älskar dem. I höst flyttar katterna (och vi) till spanien. Där måste de ha halsband och lite bling-bling är aldrig fel.

    Christina Broomé
    mimus488@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Da Bird är nummer 1 här hemma bland mina tre älsklingar.
    Jag tycker att blingbling halsbandet skulle passa perfekt t nån av våra katter, som min präktige skogishane, när han strosar ner till byn med svansen högt i skyn o charmar byborna med sin ståtliga utstrålning. Alla vet vart han kommer ifrån o gillar hans lugna attityd; kungen i bellö! Ett blingbling halsband hade varit kronan på verket, eller katten ;)

    AlexandraDavidsson88@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Min katt älskar Da bird, jag gillar sååå många saker hos er men det bästa jag köpt är vattenfontänen Cat-it. Halsbandet skulle jag vilja vinna för att det gamla just gått sönder och vi behöver ett nytt. Fick vi ett snyggt halsband med bling skulle vi hos er få ytterligare ett favvo-ting.
    //Doris (dossie@comhem.se)

    SvaraRadera
  15. Wonderful Dream är vår favvo produkt. Men alla får inte ligga i den! Så han som inte får sova kan ju få ett vacker blig halsband att trösta sig med. Han är lite mobbad av sina "bröder" för han är den enda som kommer från halland, de andra tre håller samman så skåningar de är.

    SvaraRadera
  16. och vinnarna blev *trumvirvel*

    Alexandra och Hanna! Mail kommer i mailboxen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nissekatten tackar Supercat Sweden för sitt nya machoblingblinghalsband som han vann tävlingen! Fannykattan tackar också, för att hon nu får behålla sina egna blingblinghalsband ifred. Sommarhälsningar från Hanna. ;-) <3 @-}--

      Radera